Klientų aptarnavimo skyrius

Informacija telefonu    (8 460) 53 509

 

PRIVATUMO POLITIKA

Mums, UAB „Palangos šilumos tinklai“, rūpi Jūsų duomenų saugumas, o Jūsų privatumas yra mūsų prioritetas. Gerbiame ir saugome kiekvieno duomenų subjekto privatumą. Mes imamės priemonių siekdami užtikrinti, kad Jūsų asmens duomenys visada būtų saugūs ir atitiktų asmens duomenų apsaugos reikalavimus.

Šioje Privatumo politikoje (toliau – Politika) pateikiama informacija apie tai kaip UAB „Palangos šilumos tinklai“, juridinio asmens kodas 152697886, registruotos buveinės adresas Klaipėdos pl. 63, 00148 Palanga (toliau – Bendrovė) tvarko asmens duomenis.

Politikos nuostatos yra taikomos fiziniams asmenims, kurių duomenis tvarko Bendrovė:

  • klientams, kurie naudojasi, naudojosi, yra išreiškę ketinimą naudotis arba yra kaip nors kitaip susiję su Bendrovės teikiamomis paslaugomis (toliau – Klientai);
  • asmenims, kurie kreipiasi į Bendrovę teikdami prašymus, reikalavimus tiesiogiai arba nuotolinio ryšio priemonėmis, įskaitant telefonu arba el. paštu;
  • asmenims, kurie lankosi Bendrovės interneto svetainėje ir t.t.

Šioje Politikoje pateikiamos pagrindinės asmens duomenų tvarkymo nuostatos. Papildoma informacija apie tai, kaip Bendrovė tvarko asmens duomenis gali būti pateikiama Bendrovės sutartyse, kituose dokumentuose, interneto svetainėje www.palangosst.lt arba nuotoliniais Klientų aptarnavimo kanalais (telefonu, el. paštu ir kt.).

Bendrovė turi teisę vienašališkai pakeisti ir (arba) papildyti šią Politiką. Apie šios Politikos pakeitimus Bendrovė informuos paskelbiant apie tai Bendrovės interneto svetainėje. Tam tikrais atvejais Bendrovė taip pat gali informuoti asmenis apie pakeitimus paštu, el. paštu ar kitu būdu (pvz. paskelbiant spaudoje).

Sąvokos

Šioje Privatumo Politikoje naudojamos sąvokos ir sutrumpinimai turi šias reikšmes:

  • Asmens duomenys – bet kokia informacija, susijusi su identifikuotu arba neidentifikuotu fiziniu asmeniu (pvz. vardas, pavardė, kontaktiniai duomenys ir kt.).
  • Asmuo –fizinis asmuo (duomenų subjektas), kurio duomenys yra tvarkomi (pvz. Bendrovės Klientai, asmenys, kurie kreipiasi į Bendrovę, teikdami prašymus, reikalavimus, Bendrovės interneto svetainės arba savitarnos svetainės naudotojai ir kt.).
  • Duomenų tvarkymas – bet kuris su Asmens duomenimis atliekamas veiksmas (pvz. rinkimas, įrašymas, saugojimas, prieigos suteikimas, perdavimas ir kt.).
  • Paslaugos – bet kokios Bendrovės teikiamos paslaugos.

Kitos Politikoje naudojamos sąvokos suprantamos taip, kaip yra apibrėžtos asmens duomenų apsaugą reglamentuojančiuose teisės aktuose (Bendrajame duomenų apsaugos reglamente (ES) 2016/679, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatyme ir kituose).

Asmens duomenų tvarkymo tikslas ir teisinis pagrindas

Bendrovė tvarko Asmens duomenis tik konkrečiais tikslais vadovaudamasi teisės aktuose nustatytais teisiniais pagrindais – kai duomenis tvarkyti būtina siekiant sudaryti ir (arba) vykdyti su asmeniu sudarytą sutartį, asmuo davė sutikimą, kad jo duomenys būtų tvarkomi vienu ar keliais konkrečiais tikslais, Bendrovė privalo tvarkyti Asmens duomenis vykdydama teisės aktų reikalavimus arba Asmens duomenis reikia tvarkyti dėl Bendrovės teisėto intereso.

Pagrindiniai tikslai, kurių siekia Bendrovė tvarkydama Asmens duomenis:

  • Paslaugų teikimas, sutarčių sudarymas ir vykdymas. Bendrovė tvarko Asmens duomenis, siekdama užtikrinti tinkamą šilumos pirkimo–pardavimo bei Pastato šildymo ir karšto vandens sistemų priežiūros sutarčių su Klientais sudarymą ir vykdymą, sutarčių pagrindu teikiamų paslaugų Klientams teikimą, įskaitant tinkamą Kliento informavimą apie su paslaugomis ir sutartimi susijusius klausimus vadovaudamasi sutarties arba teisės aktų reikalavimų pagrindu. Bendrovė taip pat tvarko Asmens duomenis siekdama užtikrinti tinkamą esamų įrenginių rekonstravimą ir naujų Bendrovės šilumos sistemų (tinklų) įrengimą, tokių sistemų (tinklų) eksploataciją, priežiūrą ir valdymą, naujų vartotojų (Klientų) įrenginių prijungimą prie Bendrovės šilumos sistemos (tinklų) vadovaudamasi sutikimo, sutarties arba teisės aktų reikalavimų pagrindu.
  • Atsiskaitymų administravimas. Bendrovė tvarko Asmens duomenis, susijusius su atsiskaitymu už suteiktas Paslaugas, sutarties ir teisės aktų reikalavimų pagrindu.
  • Įsiskolinimų valdymas. Skolos atveju, Bendrovė tvarko Asmens duomenis susijusius su įsiskolinimu ir atlieka išieškojimo veiksmus vadovaudamasi sutarties, teisės aktų reikalavimų ir teisėto intereso pagrindu.
  • Pateiktų klausimų sprendimas. Bendrovė tvarko asmens duomenis vykdydama pateiktų klausimų, skundų nagrinėjimą ir sprendimą vadovaudamasi sutarties, sutikimo arba teisės aktų reikalavimų pagrindu.
  • Paslaugų teikimo kokybės kontrolė ir nuomonės išsiaiškinimas. Bendrovė siekdama užtikrinti teikiamų Paslaugų kokybę gali siųsti apklausas teiraudamasi nuomonės apie suteiktas Paslaugas bei vykdyti telefoninių pokalbių įrašymą, kai Klientai kreipiasi Klientų aptarnavimo kanalais arba Bendrovės darbuotojai skambina Klientams vadovaujantis sutarties, sutikimo arba teisėto intereso pagrindu.
  • Asmenų ir objektų saugumas. Bendrovė, siekdama užtikrinti savo darbuotojų, Klientų, kitų į vaizdo stebėjimą patenkančių asmenų bei objektų saugumą gali vykdyti vaizdo stebėjimą vadovaujantis teisės aktų reikalavimų arba teisėto intereso pagrindu.
  • Kiti tikslai. Bendrovė gali tvarkyti Asmens duomenis ir kitais tikslais, jei tam yra gavusi asmens sutikimą, privalo tvarkyti Asmens duomenis vykdydama teisės aktų reikalavimus arba duomenis turi teisę tvarkyti dėl teisėto intereso.

Visais aukščiau paminėtais atvejais Bendrovė tvarko Asmens duomenis tik tiek, kiek tai reikalinga atitinkamiems aiškiai apibrėžtiems ir teisėtiems tikslams pasiekti, atsižvelgiant į asmens duomenų apsaugos reikalavimus.

Tvarkomų Asmens duomenų apimtis (kategorijos)

Pagrindinės Asmens duomenų kategorijos ir duomenys, kuriuos tvarko Bendrovė aukščiau išvardintais tikslais bei teisiniais pagrindais:

  • Tapatybės duomenys – vardas, pavardė, asmens kodas, gimimo data, kt.
  • Kontaktiniai duomenys – adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas, kt.
  • Duomenys, susiję su Paslaugų teikimu, sudarytų sutarčių sudarymu ir vykdymu – vartotojo kodas, informacija apie teikiamas Paslaugas, informacija apie Kliento nekilnojamąjį turtą, sutarčių duomenys, vartojimo duomenys, duomenys, kuriuos Bendrovė gauna bendraudama su asmenimis tiesiogiai arba nuotolinio ryšio priemonėmis (telefonu, elektroniniu paštu), kt.
  • Mokėjimų duomenys – mokėtinos sumos, nepadengti įsiskolinimai, permokos, mokėjimų istorija, kt.
  • Vaizdo, garso įrašų duomenys – vaizdo duomenys užfiksuoti Bendrovėje, garso įrašų duomenys užfiksuoti su asmenims bendraujant telefonu, kt.
  • Slapukų duomenys – informacija apie asmens buvimo vietą miesto tikslumu, asmens pomėgius, jo elgesį Bendrovės interneto svetainėje arba savitarnoje, interesus, kt. (detalesnė informacija apačioje „Slapukai ir jų naudojimas“).
  • Kiti duomenys, kuriuos Bendrovė tvarko vadovaudamasi teisės aktuose nustatytais teisiniais pagrindais.

Asmens duomenų gavimas

Bendrovė tvarko Asmens duomenis, kuriuos pateikia patys asmenys arba Bendrovė gauna iš kitų šaltinių, tokių kaip valstybės ar privačių asmenų valdomi registrai, kiek tai yra būtina, vadovaujantis sutarties, sutikimo, teisės aktų ar Bendrovės teisėto intereso pagrindu.

Asmens duomenų teikimas

Bendrovė, laikydamasi teisės aktų reikalavimų, gali perduoti tvarkomus Asmens duomenis šių kategorijų duomenų gavėjams:

  • Paslaugų teikėjams. Bendrovė gali perduoti tvarkomus Asmens duomenis Bendrovės  vardu ir (ar) jos nurodymu veikiantiems tretiesiems asmenims teikiantiems Bendrovei klientų aptarnavimo, programinės įrangos priežiūros, apskaitos ir kitas paslaugas siekiant užtikrinti tinkamą Bendrovės Paslaugų teikimą, valdymą ir vystymą. Tokiais atvejais Bendrovė imasi reikiamų priemonių siekiant užtikrinti, kad pasitelkti paslaugų teikėjai (duomenų tvarkytojai) tvarkytų teikiamus Asmens duomenis tik tais tikslais, dėl kurių šie buvo teikti užtikrinant tinkamas technines ir organizacines saugumo priemones, laikantis Bendrovės nurodymų ir galiojančių teisės aktų reikalavimų.
  • Institucijoms ir priežiūros įstaigoms. Bendrovė gali pateikti tvarkomus Asmens duomenis valdžios arba teisėsaugos įstaigoms, policijai arba priežiūros institucijoms, kai tai privaloma pagal galiojančius teisės aktus arba siekiant užtikrinti Bendrovės teises arba Bendrovės Klientų, darbuotojų ir turto saugumą.
  • Skolų administravimo įmonėms. Klientui tinkamai nevykdant jam priklausančių mokėjimų daugiau kaip 30 dienų, Bendrovė raštu ar elektronine forma informavusi Klientą turi teisę teikti Kliento Asmens duomenis teikti jungtinių skolininkų duomenų rinkmenų tvarkytojams, finansų paslaugas teikiančioms įmonėms ir įstaigoms, skolų valdymo ir išieškojimo įmonėms, taip pat rinkti Asmens duomenis skolos išieškojimo tikslais iš kredito istorijų sistemų ar kitų duomenų bazių.
  • Kitoms trečiosioms šalims. Bendrovė gali teikti Asmens duomenis kitiems duomenų gavėjams vadovaudamasi teisės aktuose apibrėžtais teisėtais pagrindais.

Duomenų saugojimas

Bendrovė tvarko Asmens duomenis ne ilgiau, nei to reikalauja nurodyti duomenų tvarkymo tikslai ar numato taikomi teisės aktai, jeigu juose yra nustatytas ilgesnis duomenų saugojimo terminas.

Duomenų saugojimo laikotarpiui nustatyti Bendrovė taiko kriterijus, kurie atitinka teisės aktuose nurodytas prievoles, taip pat atsižvelgdama ir į asmens numatytas teises, pvz. numato tokį duomenų saugojimo laikotarpį, per kurį gali būti pateikti su sutarties vykdymu susiję reikalavimai, jei tokie kiltų ir panašiai.

Taikomos saugumo priemonės

Bendrovė užtikrina Asmens duomenų konfidencialumą pagal galiojančių teisės aktų reikalavimus ir tinkamų techninių ir organizacinių priemonių, skirtų apsaugoti Asmens duomenis nuo neteisėtos prieigos, atskleidimo, atsitiktinio praradimo, pakeitimo ar sunaikinimo ar kitokio neteisėto tvarkymo, įgyvendinimą.

Asmenų teisės

Asmuo susisiekęs su Bendrove ir Bendrovei nustačius asmens tapatybę, turi teisę:

  • susipažinti su Bendrovės tvarkomais savo Asmens duomenimis;
  • ištaisyti neteisingus, neišsamius, netikslius savo Asmens duomenis;
  • prašyti sunaikinti Asmens duomenis arba sustabdyti, išskyrus saugojimą, Asmens duomenų tvarkymo veiksmus, jei tai atliekama pažeidžiant taikomų teisės aktų reikalavimus;
  • gauti su savimi susijusius Asmens duomenis, kuriuos asmuo pats pateikė, susistemintu, įprastai naudojamu ir kompiuterio skaitomu formatu;
  • prašyti ištrinti Bendrovės tvarkomus Asmens duomenis, kai Asmens duomenys tvarkomi pažeidžiant taikomų teisės aktų reikalavimus arba Asmens duomenys nebėra reikalingi, kad būtų pasiekti tikslai, kuriais jie buvo renkami arba kitaip tvarkomi;
  • apriboti savo Asmens duomenų tvarkymą pagal taikomus teisės aktus, pvz. laikotarpiui, per kurį Bendrovė įvertins, ar asmuo turi teisę prašyti, kad jo Asmens duomenys būtų ištrinti;
  • nesutikti su savo Asmens duomenų tvarkymu ir (arba) tuo atveju, kai Asmens duomenys yra tvarkomi sutikimo pagrindu – atšaukti duotą sutikimą dėl savo Asmens duomenų tvarkymo, nedarant poveikio sutikimu grindžiamo duomenų tvarkymo iki sutikimo atšaukimo teisėtumui.

Asmenys gali kreiptis dėl šios Politikos arba Bendrovės vykdomo asmens duomenų tvarkymo raštu adresu Klaipėdos pl. 63, 00148 Palanga, el. paštu info@palangosst.lt , žodžiu klientų aptarnavimo telefonu 8 460 53509 arba atvykus į Bendrovės Komercijos skyrių.

Nepavykus išspręsti klausimų, susijusių su Bendrovės vykdomu asmens duomenų tvarkymu ir (ar) asmens teisėmis, asmuo taip pat turi teisę kreiptis, pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai.

Asmenų pareigos

Asmenys, pateikdami Bendrovei savo asmens duomenis, patvirtina, kad yra tinkamai susipažinę su šioje Politikoje pateikiamomis asmens duomenų tvarkymo sąlygomis, neprieštarauja, kad Bendrovė tvarkytų asmenų teikiamus asmens duomenis, asmenų pateikiami duomenys ir informacija yra tikslūs ir teisingi ir Bendrovė nėra atsakinga už perteklinių duomenų pateikimą ir tvarkymą, jei tokius duomenis Bendrovei asmuo pateikia per neapdairumą.

Asmuo įsipareigoja informuoti Bendrovę apie pateiktų duomenų ar kitos susijusios informacijos pasikeitimus.

Slapukai ir jų naudojimas

Bendrovė, siekdama padaryti naudojimąsi šia ir savitarnos svetaine greitesnį ir patogesnį, naudoja slapukus (angl. cookies). Slapukai – tai nedidelis failas, siunčiamas ir įdiegiamas į svetainės lankytojo kompiuterį. Įdiegtą informaciją Bendrovė naudoja asmeniui atpažinti bei svetainės lankomumo statistikai stebėti.

Bendrovės svetainėje gali būti naudojami trijų rūšių slapukai:

  • Būtinieji: tokie slapukai yra būtini tam, kad asmuo galėtų žvalgytis po interneto svetainę ir naudotis jos funkcijomis, tokiomis kaip prieiga prie saugių interneto svetainės sričių.
  • Veikimą gerinantys: šie slapukai renka informaciją apie tai, kaip lankytojai naudojasi tam tikra interneto svetaine, pavyzdžiui, kurie puslapiai lankomi dažniausiai ir ar lankytojai iš tinklalapių gauna klaidų pranešimų.  Šie slapukai nerenka informacijos, leidžiančios atpažinti svetainės lankytoją.  Visa šių slapukų renkama informacija yra bendrojo pobūdžio, todėl anoniminė.  Ji naudojama tik svetainės veiklai pagerinti.
  • Funkciniai: šie slapukai leidžia interneto svetainei įsiminti jūsų pasirinktus dalykus (tokius, kaip jūsų vardas, kalba ar regionas) ir pasiūlyti patobulintas, jums asmeniškai pritaikytas funkcijas.  Šie slapukai negali stebėti jūsų naršymo veiklos kitose interneto svetainėse.

Slapukai svetainėje yra naudojami, kai asmuo naršydamas svetainėje sutinka su slapukų naudojimu. Asmuo gali bet kada atšaukti sutikimą pakeisdamas savo interneto naršyklės nustatymus, tačiau tokiu atveju tam tikros svetainės funkcijos gali neveikti.

Orai Palangoje
Partneriai
Partneriai